Praca i kariera

Program dla biur nieruchomości – jak sprzedawać domy w kryzysie gospodarczym?

• Zakładki: 40


Utrzymująca się na wysokim poziomie inflacja i wciąż nieobniżane stopy procentowe nie sprzyjają dużej sprzedaży nieruchomości. Cała branża mierzy się z kryzysem – koszty rosną, a sprzedaż nowych mieszkań i domów maleje. I chociaż nadchodzący program, gwarantujący niektórym zainteresowanym kupnem nieruchomości stałe oprocentowanie na poziomie 2%, biura nieruchomości i deweloperzy w dalszym ciągu mierzą się z wydłużającymi się procesami w sprzedaży nowych domów i mieszkań. W jaki sposób skutecznie sprzedawać nieruchomości czasie spowolnienia gospodarczego i jak może pomóc w tym program dla biur nieruchomości?

Program dla biur nieruchomości i firm deweloperskich VoxDeveloper

Chcąc utrzymać sprzedaż nowych domów i mieszkań na poziomie, pozwalającym przetrwać trudniejszy czas, należy optymalizować wszystkie procesy biznesowe. Wciąż rosnące koszty w branży budowlanej nie pozwalają konkurować poprzez obniżanie cen, dlatego konieczne jest szukanie innych skutecznych metod sprzedaży. Z pomocą przychodzi program dla biur nieruchomości i deweloperów VoxDeveloper. To zaawansowany CRM, wspierający nie tylko zarządzanie relacjami z klientem, ale wszystkie procesy biznesowe. Rozbudowane funkcje wspierają zarówno marketing, który z wykorzystaniem tego narzędzia można w dużej mierze automatyzować. Efektywne pozyskiwanie nowych klientów to większa szansa dla specjalistów ds. sprzedaży, którzy również w swojej codziennej pracy korzystają z programu CRM VoxDeveloper. Umożliwia on szybką odpowiedź na zapytania klientów, a przedstawiane oferty są właściwie targetowane. Właściwie dostosowane oferty do potrzeb klientów zmniejszają ryzyko poszukiwań ofert u konkurencji. Wszystko to jest możliwe dzięki dostępowi do pełnej historii kontaktu, do dokumentacji i informacji niezbędnych do realizowania sprzedaży nowych domów i mieszkań.

Program dla biur nieruchomości i deweloperów od Vox Commerce to narzędzie, które wspiera także posprzedażową obsługę klienta. Profesjonalnie zarządzanie relacjami przekłada na się na zwiększenie satysfakcji klienta – a ta jest kluczowa, by utrzymać sprzedaż nieruchomości w dobie kryzysu gospodarczego na poziomie, który pozwala przetrwać firmie do czasu wzrostu koniunktury.

Artykuł powstał przy współpracy z firmą Vox Commerce.

Fot. Shutterstock.

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
12 wyświetleń
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *