Praca i kariera

Czy nadajesz się do pracy zdalnej? Sprawdź!

• Zakładki: 73


Praca w trybie zdalnym staje się możliwa na coraz większej liczbie stanowisk. Warto jednak wiedzieć, że nie każdy powinien się na nią decydować. Aby być dobrym pracownikiem zdalnym, trzeba spełniać szereg wymagań, mieć pewne cechy osobowościowe i dysponować odpowiednimi warunkami. Dowiedz się więcej!

Kto może pracować zdalnie?

Zdalny tryb pracy jest opcją dla osoby posiadającej wiedzę i doświadczenie wystarczające do samodzielnego wykonywania obowiązków. Musi to być osoba odpowiedzialna, sumienna i wysoko zdyscyplinowana. Wymienione cechy na nic się jednak zdadzą, jeśli pracownik nie dysponuje odpowiednimi warunkami w domu – ciszą, spokojem, najlepiej prywatnym gabinetem, dobrym sprzętem komputerowym i stabilnym łączem internetowym. Zdalna praca będzie trudna, jeśli w domu znajdują się dzieci lub inna osoba potrzebująca opieki, za ścianą odbywają się przyjęcia bądź remont, w domu występują awarie prądu czy internetu.

Praca zdalna – nie dla każdego

Oczywiście praca zdalna nie jest możliwa na każdym stanowisku. Jeżeli Twój zawód wiąże się z wykonywaniem czynności wyłącznie lub głównie przed komputerem, prawdopodobnie możesz ubiegać się o taki tryb. Alternatywę stanowi praca hybrydowa, czyli naprzemienna. W dniach, w których będziesz przychodził do siedziby firmy, wypełnisz te obowiązki, których nie jesteś w stanie wypełnić z domu. Może to być porządkowanie dokumentów fizycznych, uczestniczenie w spotkaniach firmowych czy odbywanie spotkań z klientami, kontrahentami.

Sądzisz, że praca zdalna jest dla Ciebie? Sprawdź, które firmy w Rzeszowie oferują wykonywanie obowiązków służbowych w tym trybie: praca Rzeszów.

Zdj. Shutterstock

comments icon0 komentarzy
0 komentarze
63 wyświetlenia
bookmark icon

Napisz komentarz…

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *