Jaka dieta na potencję?

Świadomość, że to co jemy ma wpływ na nasz wygląd, kondycję, zdrowie i samopoczucie jest coraz większa. Coraz więcej z nas przestaje bezmyślnie pochłaniać to co jadło się od lat. Kupując artykuły spożywcze, coraz częściej sprawdzamy z czego się składają. Niewielu jednak zdaje sobie sprawę, że od tego co wsuwa każdego dnia, zależy również kondycja seksualna. Osoby z problemami w tym zakresie, zszokowane są, gdy słyszą od specjalisty, że muszą zmienić codzienną dietę. Dieta na potencję, to nie żart i coś znacznie więcej niż afrodyzjaki serwowane na kolację przed igraszkami w łóżku. Same afrodyzjaki nie pomogą, bo one wzmagają tylko ochotę na seks, natomiast nie dają siły do jego odbycia. Potencja, szczególnie u mężczyzn, uzależniona jest od stanu i kondycji układu krążenia. Układ ten, działa lepiej lub gorzej, w zależności od tego jak się odżywiamy. Dieta na potencję to naturalne i zdrowe posiłki, złożone z wielu podstawowych produktów. Co jeść? Warzywa, owoce, produkty pełnoziarniste, ryby morskie, kasze, jaja, chudy nabiał, rośliny strączkowe itp.

Może Ci się również spodoba